.....................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زندگی دوست داشتن داشتنی ها نیست داشتن دوست داشتنی هاست

سلام به همگی امیدوارم حال همتون خوب باشه .براتون از صمیم قلب ارزویه بهترین هارودارم .

حوصلم سررفته اومدم اینجا تا یکم جواب نظراتتونو بدم .....اول از همه چی بگم حال وروزم ای شکر کم بد نیست .تا حدودی گرفتم خخخخخخخ یکم دلتنگی میکنه دلم ولی دره خوب میشه کم کم 

چون بهش قول دادم دیگه اذیت نمیشه دیگه نمیشکنه اونم بوسم کرد خخخخخخخخخ .میدونم اونی که باید این پستو بخونه بلاخره یک روزی میخونه .از همینجا براش ارزویه موفقیت وخرسندی دارم امیدوارم تمام ثانیه هاش شاد باشه از همین فاصله خواستار بهترین هایی هستم که ارزوشوداشت ...ای چیزهای زیادی دارم برای گفتن ولی نگم بهتره .چون میدونم بدتر عذاب میده پس بیخیال حرفای تو دلم ...فقط دوست دارم اینو بدونه همیشه حک شده سر جاش ..گرچه دارم به اجبار برای این که مال کسی دیگه نشم یکم دیوونگی میکنم ولی این کارو بهتر میپسندم ...خدایا شکرت با تموم مشکلاتم 



نظرات شما عزیزان:

نازگل
ساعت11:14---7 ارديبهشت 1394
افرین به تو خوبه که سعیت رو میکنی .من چی منم اسمش حک شده ولی نمیتونم بیخال شم بازم میرم سراغش و خرد میشموخردش میکنما بگم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+تاریخ یک شنبه 6 ارديبهشت 1394ساعت 20:12 نویسنده امیر |

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');